תיעוד קשה • המחבל דורס את לוחמי משמר הגבול

    שלמה ריזל, בנצי לייזרוביץ No Comments on תיעוד קשה • המחבל דורס את לוחמי משמר הגבול
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבל פלסטיני דרס היום (רביעי) שני לוחמי מג"ב בכביש 60 ליד חלחול. אחד מהם נפצע באורח אנוש, הוא פונה לבית החולים 'הדסה עין כרם' ונשקפת סכנה ממשית לחייו. חייל נוסף – נפצע באורח קל, והמחבל הדורס נורה ונהרג.

    בדקות האחרונות התפרסם תיעוד מלא של פיגוע הדריסה. המחבל הנוהג – נראה כשהוא נוסע על הכביש- כשלפתע הוא סוטה ממסלולו לעבר לוחמי מג"ב.

    מהמשטרה נמסר כי "סמוך לשעה 16:00 בצומת חלחול צפון הגיח רכב לעבר צוות לוחמי משמר הגבול שפעלו במקום,לפתע הסיט נהג הרכב את רכבו ופגע בעוצמה רבה באחד הלוחמים. הלוחמים שעמדו בסמוך פתחו בירי מדוייק לעבר המחבל וזה נוטרל".

    ממד"א נמסר כי בשעה 15:59 נמסר על פיגוע הדריסה בכביש 60 מחלחול לכיוון צפון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני לצעיר שנפצע קשה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא מורדם ומונשם. מבית החולים נמסר כי הצעיר נמצא בסכנת חיים.

    פרמדיקית מד"א דבורה אביעד שהגיעה למקום סיפרה: "בשולי הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. יחד עם כוח רפואה צבאי שהגיע למקום הענקנו לו טיפול ראשוני מציל חיים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים הדסה כשהוא מורדם ומונשם".



    0 תגובות